Merhabalar hanımlar bi sorunum var çok özür dileyerek sizlerle paylaşmak istiyorum umarım bilgisi olan çıkar.
Benim bi kaç aydır dışkı problemim var yani şöyle. Büyük abdestimi yapıyorum yıkıyorum sıkıntı yok. Ama sonra idrarı yapıyorum mesela siliyorum dışkı bulaşıyor peçeteye(ne olur kusura bakmayın).
Gaz çıkarırken kaçtığını düşünüyorum. Bide eşimle münasebete girdikten sonra dedi ki kötü bi koku geldi popondan diye(anal değil oraya yakın olduğu için kokuyu aldı)
Özür diliyorum ama bunu başkasıyla paylaşamazdım.