Arkadaşlar merhaba
Bebeğim 5ay 21 günlük prematüre olarak dünyaya geldi erken doğum sebebi ile solunum sıkıntısı yaşadı 13 gün küvezde kaldı çıktığında tedirginlik yaşayarak hep kucağımda uyuttum kendini toparlayana kadar uyumadan bekledim şimdi ise Allaha binlerce şükür çok iyi fakat beşiğinde uyutamıyorum sürekli yanımda yatmak istiyor ve emzik yerine göğüslerimi kullanıyor yanından kalkınca saniyesinde ağlamaya başlıyor bu durumu yaşayan oldu mu nasıl unutturabilirim ve beşiğine alıştırabilirim gündüzleri bile bu şekilde uyuyoruz kendime ayıracak vaktim yok