Umayinannesi Kızlar kızımda egzama vardı yoğurt tattirdigimda oldu emindim doktor süt ürünleri alerjisi olabilir dedi zaten görür görmez deri testinde bisey çıkmadı kan testi yapıldı sonucu cıktı ama tam emin olamadım bilen varsa beraber netleştirelim mı sonucu https://www.hizliresim.com/cmr9e1s
AA201207 Umayinannesi baştaki ve sondaki negatif 2.siradaki orta derecede pozitif görünüyor anladığım kadarıyla
GoktugTkn Umayinannesi süt ve süt ürünlerine alerjisi var baya canım evet doğru anlamışın diğerleri çok düşük zaten ama beta laktoglobulin alerjisi o baya yüksek
Melo4 Merhaba , bu sonuçları elde edebilmek için alerji bölümünde mi kan tahlili verdiniz acaba ? Çocuk doktorumuzda bizden kan tahlili aldı süt ve süt ürünlerine alerjisi olduğu çıktı ama böyle detaylı sonuç almadık
Umayinannesi Melo4 çocuk doktoru bizi araştırma hastanesi alerji doktoruna yönlendirdi sistemden de yönlendirme açtı randevu aldık o doktor yaptı kan tahlili
Melo4 Umayinannesi anladım , teşekkür ederim. Geçmiş olsun. En kısa sürede kolaylıkla atlatırız inşallah 🌸