Merhaba dostlar, bugün 11.30 da oğlum sünnet oldu ümran tıp merkezinde mehmet beye.Sünnet esnasında sıkıntı olmadı eve gelince anestezinin etkisi de geçince 2 saat aralıksız ağladı durmadan. Akşam rahatladı biraz daha altını açtığımızda sargısına kan bulaştığını gördüm. Bir miktar bezinde yoktu ama bi iki saat sonra tekrar altını açtığımda bezde de kan vardı normal mi sizce bu kanama