Arkadaslar selam 🌸 2 aylık kızım var gaz sıkıntısı yasadıgımız için sürekli emmek istiyor yalancı meme tutmadığı için ve bir süre sonra pes ettiğim için emziriyorum ama 2 3 haftadır uykudan gözüm açılmaz oldu 😔 Gece 3-4 gibi yatıp öğlen 12den aşağı uyanamıyorum 🥺 gündüzde ev işlerine koşturmaktan dinlenmeye fırsatım olmuyor ve 3 yasında bir kızım daha var o da ben ne zaman uyanırsam uyanıyor. Vitamin eksikliği mi oldu acaba o yüzden mi böyle kalkamaz oldum yoksa normal mi ? İlk kızımda böyle şeyler yaşamadığım için bilmiyorum 🤷♀️