Aç olsa ağlar huzursuz olur canım bı ara benim bebeğimde de bez sayısında azalma olmustu baya takmıştım ama geçti bı 2 haftada hatta az emiyordu o sıra kontrele gittiğimde kilo alımı iyi olunca umursamadım içine çok sinmezse devam ederse kontrele götür en azından için rahatlar