QueenMommm Bize hiç bişey demedi hastane sadece doğumdan 10 gün sonra kontrole gittik bidaha şu zaman kontrole gideceksin demediler bide bu kalça çıkıklıgına ne zaman bakıyorlar sağlık olacağı 1 ay sonra aşı için çağırdı sadece 🤷♀️
Smy16 QueenMommm hastanede ayda bir rutin kontroller oluyo, kalça çıkıklıgı için 2. Ayda gidiyosunuz, normal doktora gidiyosunuz o yönlendiriyo
Brcsuna QueenMommm hahaha ben de aynı sizin gibiyim valla kimse gel git demedi topuk kanlarından sonra kızımla öylece evde oturuyoruz 😅😅 bir ay snr aşı için çağırdı sağlık ocağı o kadar sanırım sorun yoksa gitmeye falan da gerek yok sağlık ocağı takip ediyor sanırım
Utkucan QueenMommm ayda bir olur 6,7. Aydan sonrada 2 ayda bire düşer canım rutin gideyim takip edilsin dersen sağlık ocağında ayrı zaten onlar aşıdan aşıya çağırır bir tetkik yapmaz ama hastaneye her ay git düzenli aldatma derim
Smy16 QueenMommm evet dogru anladınız ama tercih sizin ilk ayında sadece boy ve kiloya bakıyolar, saglık ocagında aşıdada aynısını yapıyolar o yüzden ilk ay hastaneye gitmezsenizde olur