Ozlem-Uras Dün iki aylık aşimizi olduk dün hiç uyumadi sürekli ağladı ama bugün sürekli uyuyor sadece emmek için uyanıyor aşı uyku yaparmı..
Ayssss1 Ozlem-Uras bebeğim 2. Ay alınışı olduktan sonra 2 gün öyle uyumuştu normal olduğunu söylemişti doktorum
Ozlem-Uras Ayssss1 teşekkür ederim biraz rahatladım çünkü uyumayan bi bebek böyle uyuyunca tuhaf oldu