Biz 15 eylül dogumluyuz yani şuan 8 aylıgız , ne ara bu kadar zaman gecmiş yaşı geliyoo inanamıyorum 😍🤗
size kendimizi anlatmak istiyorum maksat muhabbet 😇 siz de yazın kızlar ne durumdasınız ?
👉 en son kontrol gecen ay boy: 70 kilo 8.75 gr
👉sünneti 4 aylıkken yaptırdık
👉cok gazlıydık ilk 2 ay gazla uğraştık, kolik degildik şükür kriz filan olmadı ama her emmeden sonra gaz sıkıstırırdı ıkınırdı bebegim metsil kullandık 3.ayda bitti
👉3.aydan itibaren ise sallanarak uyuyoruz kötü oldu biz alıstırdık çünkü... halla sallanarak uyuyo beşikte ve uyuması en az 40 dk sürer dolasıyla beni en zorlayan şuan bebegimi uyutmak sallamak .. bazen bir saati buluyo 🤭😳 kendi odasına gecirince uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum
👉 ilk diş 6. ayda cıktı cok bişey anlamadık dişler cıktıktan sonra huysuzluk basladı özellikle uykusu geldiğinde ve sallanmadıgında😂
👉 şuana kadar saglık ocagı ve rota asılarını olduk menenjit olcaz
👉 bu zamana kadar hiç hasta olmadık
👉 beslenmeye gelirsek anne sütü+ek gıda alıyoruz, ek gıdaya geçiş doktor önerisiyle 5.ay
👉 akşam yatıs saati 9, sonra 12 gibi emmeye kalkar daha sonrası değişiyo 2saatte bir de kalkıyo saatte bir de..bazen emmeye kalkıyo bazen öylesine kalkıyo sallıyorum geri dalıyo..yani şuan kesintisiz uykumuz yok
👉 gündüz de 2 saatte bir uyuyoruz onun dısında oyuncaklarla oynuyoruz cıkacaksak dısarı cıkıyoruz veya balkona cıkıyoruz
👉 banyosu ; 2 günde bir ve suyu cok seviyoruz
👉 şuan sürüklenme emekleme filan yok dönüp yuvarlanıyoruz oturuyoruz desteksiz ve yürütece biniyoruz
👉 agu em em gibi heceler çıkarıyoruz ve sohbet ediyoruz genelde dediklerimi anlıyo mesela kuşlara cik cike bakalım mı diyorum cama bakıyo, baba nerde diyorum babanın oturdugu yere bakıyo gösteriyo 🤗
aklıma gelenler bunlar kızlar siz de özelliklerinizi yazın 😘😘