Eymenin_annesi1 Bir aylık bebeğim var bugün sağlık ocağı kontrolü vardı. İlk ayda kaç gram alınması gerekiyor en az bilen birisi bilgilendirebilir mi
Gyed Eymenin_annesi1 doğduğu kiloya bağlı canım yarim kilo alan bebek te var 2 kilo alanda var bünyesel yani
Gyed Eymenin_annesi1 seninki ne kadar almış bizde 33 günlüğüz ve 600 gr almış boyu da 4 santim olmuş 3600 ve 52 cm doğdu 4.200 ve 56 cm olmuş gayet iyi yani
Gksaksl Eymenin_annesi1 Benim oğlum 3.700 gr ve 50 cm doğmuştu 1 ay 3 günlük. 1. Ay kontrolümüz de 3.900 gr 54 cm olmuş. Yani doğumdan sonra 1 ayda sadece 200 gr almış gibi ama benim sütüm çk geç geldi ve oğlum memeyi zor tuttu. İlk 1 hafta şırıngayla mama verdik biberon vermek istemedim o yüzden az beslendi ve doğumdan sonra çok kilo verdi. Şimdi gayet iyi dedi doktor toplanmaya hızlı kilo almaya başlamış ve haftada 125 gr flan alması bizim için iyi dedi.
Ececavus Benim kıZım 2.5kgdogdu hastane kontrolünde 570gr almış dendi sağlık ocağı 1kg almiş 3550dedi
Ahsen-ece240419 Benim kızım 37.haftasında 3060 gram ağırlığında ve 50 cm boyunda doğmuştu şimdi 1 ay 6 günlük ve aylık kontrolünde 4 kilo 53 cm boyunda çıktı
EdisinAnnesi 3,900 doğdu benim oğlum 34 .haftada yoğun bakımda yattı o süreç boyunca 5 kilo oldu eve geldiğimizde sağlık ocağına aşı gittik 15 günde 1 kilo almıştı 2 aylıkken 6 kiloyu geçmişti şuan Hızlı kilo almaya devam edyrz
Eymenin_annesi1 EdisinAnnesi maşallah benim bebeğim de anne karnında 36 haftadan sonra kilo almadı hiç 40+6 da doğum yaptım sonra kilo almaya başladı iyi çok şükür