Merhaba anneler bebeğim 4 aylık ancak doğum yaptığımdan beri sürekli gaz krampları yaşıyorum nefesimi kesecek derecede lohusayken dikkat etmedim üşüttüm ama o zamanki üşütmek hala devam eder mi anlam veremiyorum. Benim gibi olan var mı hiç bu durumda neler yaptınız zamanla geçiyor mu ?