teacher54 Resvek1 benimki 4.ayda çıkardı tek belirtisi çok ağzı akıyodu.Şimdi 8.5 aylık diş çıkarcağı zamanlar kulağını kaşıyor çekiştiriyor 🙃
Ulku_06 Resvek1 5.aylarda. Salya, eli ağıza götürme, cisimleri ağıza götürme, kulak kaşıma ve yumruk sıkma gibi hareketleri oldu
Doruk_ege Resvek1 4 buçuk aylık bebeğim 3 dişi var biz erken çıkarttık salya çok oluyor bazılarında ateş yapabiliyormuş bizde çok şükür olmadı huysuzluk ve kucakta durmak istiyor bir de elleri de sürekli ağzında
Asaftugce42 ayda çıkarmaya başladı. Salya aktığında anlarsınız. Her çocukta akmayabilir ama ateşlenir, huzursuzlanır kimi çocukta.
ikircikli_kircicegim Bebegim 2,5 aylik eli devamlı ağzında hırsla dişlerini kasimaya calisiyor. Ve ağzı salyalı. Erken gelecek bizim de dişler heralde.