Bebeğim bazı günler bazı saatler çok ağlıyor kararıyor hiç susmuyor bu akşam emmek bile istemedi ilk kez gazlı bebek sab sımplex kullanıyorum 2 haftadır iyi geldi biraz ama uyanık olduğu zamanlar hep ağlıyor hiç keyifli değil yediklerim dokunsa her şey mi gaz yapıyor anlamadım napıcamı bilemiyorum artık neden olur böyle 🥺🥺🥺