Kızlar iyi akşamlar öncelikle.Bebegim iki aylık ve 20 günlükken sezaryen yerim enfeksiyon kapmıştı.Doktora gittim antibiyotik falan verdiler.Kullanmaya başladığımın ilk günü grip oldum ve 5. Gün bende tat koku kaybı oluştu.1 ayı geçti henüz tat koku sıfır sanki hiç geri gelmeyecek.Rezene falan kokluyorum o bile sıfır.Doktora gittim hiç koronadan falan şüphe etmedi.Bu ne zaman nasıl geçer.Artik bebeğimin kokusunu falan almak istiyorum.Yaşayan var mı