Anneler merhaba kızımın ateşi var başından 38 i falan gördü ama ayakları ve elleri soğuk bu normal mi dolven verdim 5 saat arayla yine vericem bide noramlde uyku tulumu giydirirdim şimdi ılık bir duş aldırdım pijama giydirdim acaba üşüyor mu yüzü sıcak elleri ve ayakları soguk