yigitinaannesii Kızlar merhaba, bebeğim 8 aylık oldu bugün menenjit aşısını yaptırdık. gündüz bir problem yoktu Saat 21 den sonra ateşi yükseldi. 38,5 oldu calpol verdim yarım ölçek 37.7 inmişti şimdi tekrar 38,1 olmuş ne yapmalıyım? banyo yaptırmamamı söylemişti
aysenuuuuuur Banyo yaptırılabilir canım biz 3.ay ve 5.ayda yaptırdık Menveo ve bexsero banyoyla alakalı bir sıkıntı olmaz şuan 5.5ayligiz ben yıkamıştım aşı günü