Wolverine tıp bilmeyen biriyle tıp tartışmak ahmaklık bence siz bildiğiniz gibi yapın ve bir hekime danışın hanımefendi ben hekim bilgilerine bişey demem zaten her hekim farklı bi tedavi uyguluyor tıpı bilen insana saygım sonsuz ama bilmiyenle tartışmak benlik durum değil sizede saygı duyuyorum bildiğinizi yapın ben bu polimiğin devam etmesini dahi istemiyorum .