Csknozge valla çok memnunuz doğumdan sonra ilk randevuyu hastane Mevlüt beye atamıştı öyle tanıştık. Hatta odaya bir doktor gelmişti muayeneye ondan hiç memnun kalmamıştık yüzümüze bile bakmamıştı. Birçok defa mesaj attım aradım hepsine bir saat içinde geri dönüş yaptı ilgilendi, muayeneye gidince gayet detaylı bilgi veriyor soracağınız, aklınıza takılan bir şeyler var mı diye her seferinde soruyor. Gayet ilgili Güler yüzlü bir doktor