Kızlar selam, bebeğim 14 günlük ancak damla kullanmama, sağım yapmama rağmen sütüm üç saatte bir 30 ml olacak şekilde geliyor. Çok üzülüyorum. Emzirme ile ilgili motivasyon hikâyelerinize ve önerilerinize ihtiyacım var. Dün de dut kurusu kaynattım, çok az işe yaradı. Başına benzer bir durum gelen var mı?