Bebegim 4 aylik olacak. Bizimde iki gundur bi pisik baslangicimiz var simdiye kadar sadece ufaf ufak bogumlarinda olurdu pisik kremi ile travazol karistirip suruyordum geciyordu. Bu sefer biraz fazla. Kuzenim cocuk dr. Ona bir danisayim dedim daha bu sabah. Kendisi dermo trosyd ve hamazinc krem kullan demis. Kullanimi icinde karistiripta olur pespese de uygulayabilirsin demis. Bende kullanmaya basladim bugun insallah iyi gelir😊