Hazel12 Kızım 1 yaşında ve 2 buçuk aylık hamileyim, emzirmeyi kesmem gerekiyor gündüzü kestik gece asla susmuyor sürekli ağlıyor krize giriyor sanki, biberon dahi kullanmıyor uyku sırasında vereyim diyorum hemen anlıyor daha çok ağlıyor ne yapmam lazım 😔
_Evlat_kokuSu_ Hazel12 bnde hamileydim doktor emzirebilir din aslında dedi ama benim emdigin de göğsüm.asiri ağrı yaptığı için biraktirttim oyke bı sorun yoksa eğer yanlış bilmiyor sam ki emin olan birinde n met Bilgi alın 4 yada 6 ayına kadar emzire bilirsin diye biliyorum çok araştırmış tim çünkü bu konuyu kızımın da yemek yemesi iyiydi bn vermedim meme 3 gunde bıraktı asla bırakmaz diyordum ama gerçek den eğer sen kararli olur san 3 gunde memeyi bırakıyor
Eslemmoms Hazel12 anladım bence emdiği yere kadar gitsin kesmeyin zaten yeni hamilesiniz de en azından diğer bebeğinizi doğum yapınca sütüm gelir mi korkusu olmaz
Mom44454 Hazel12 ilk gündüzleri azalttım her istediğinde emzirmedim sadece uykudan önce emzirdim gece de artık emzirmeyeceğim dedim her uyandığında tekrar uyuttum 1 hafta cebelleşti sonra oda alıştı ondan sonea kesintisiz uyudu arada su içer yatar geri
Eslemmoms Hazel12 yanına alın yattığınız yerde emzirin o da uyuyup bırakır uyur zorlu bir süreç sizin için gerekirse bu süreçte eşiniz başka odada yatsın yardımcı olsun size
Eslemmoms Hazel12 benim kızım 6.5 aylık işe başladım iznim bitti gece sürekli uyanıp emiyor hem de yanındamıyım diye kontrol ediyor baktık zorluyor yat kalk beşiğe koy eşim salonda yatıyor sırf bizim için
Yengecanne_ Pınar devam sütü alın uyumadan önce ılıtıp biberonla verin içsin.Gece kalktıkça da su verin içsin uyusun üç gün en fazla bir hafta ağlar.