Kızım 2 aylık bugün ateşi doğduğundan beri ilk defa 37 oldu 37 den yukarı çıkmadı 36.9 falan gidiyor. Ve bugün sürekli uyudu normalde hareketli bebektir gündüz uyumaz gece uyur. Sabah 11.30 dan beri uyuyor bu saate kadar sadece emmek için kalkıyor yatıyor uyanık kalma süresi 2 saat bike değildir bugün. Bi de fışkırarak kusuyor her emdiğinde enfeksiyon mudur ateş halsizlik ve kusma belirtileri başladı