Minigim12_ Pastayı kendim yaptım 4 katlı . Kenarları sıyırmalı olandan.yeşil yapraklarla süsledim. Üstüne 1 yaş mum. duvara Happy birtdhay yazısı astım yanına 1 yaş balon . Renkli balonlar vardı onlar da balon standındaydı. Önüne pasta koyduk pasta patlatma yaptık. Cok güzel oldu😍😊 eşim ben kutladık sadece. Stüdyo gibi oldu valla. Birde Slopet giydirdim içine bir şey giydirmeden 😂