Ayseski Benimde doğumdan sonra 3 cu ayda başladı kel kalcam sandım heryer de saç hep toplu olur ama dokunsam dökülüyordu o derece önler iyice seyrelmosti hatta benim varmış saçım dökülünce eşim ana burda ben varmış dedi☺️☺️ şimdi hafifledi tarayinca dökülüyor yeniden çıkmaya başladı 7 ci aya girdi bebislerim dahiliye bunun için gittimvitsmin eksikliğinde mi die ama sonuçlar iyiydi yani doğumdan sonra olan birşey okuduğum bazı yerlerde de aynı sorunu yaşayanlar olmuş çünkü