Kızlar bebegim 4 aylık fazlasıyla kusuyo hele iki gündür kullandığım agız mendilini hesaplymdm npcm blmyrm artık emzirmeye krkyrm hem emzryrm hem mama vryrm büyüdüğü için sütüm pek yeterli glmyo mama da bebelac kullanyrm mamayı verince kusma yok ama emzrince kesil kesik kusuyo sarıda ksyo doktora gtrdm acaba reflü mü dedim kilo alımı iyi dedi reflüsü olan bebek kilo almaz kilo kaybeder dedi midesini mi üşüttü desem sürekli üzerinde hırkası var elimden geldikce dikkat edyrm alerjisi mi var acaba öylede aman aman bi alerji belrirtsi yok npcm blmyrm kafayı ymeek üzrym başına gleen var mı fikir verirseniz çok sevinirim