Aycahanim https://imgyukle.com/i/kglBQH 1 yasindaki Bebegimin gobek deligi boyle olmus yarin doktora goturcem ama ney sizce neden olmustur
Aerv Aycahanim bizede oluyor bazen 2-3 kere travazol pişik kremi vs sürünce geçiyor. Hassas bi bölge sanırım ufacık dokununca kızarıoyr hemen
Aycahanim Aerv kizim da orayla oynamis olabilir kucagimdayken bile eli benim gobek deligime.gider oyun saniyo
Domino kızınız oynamış sanirim o yüzden çocuklar çok oynuyor orayla ya. pişik kremi falan da sürebilirsiniz. zıbın falan giydirin kilitli çorap falan da açıp oynamasin
Aycahanim Domino canim inan hep zibin var altinda ama evet gobek deligine pek merakli benim bile karnima eller gobek.deligimi bulmaya calisir