14 aylıktan bildiriyorum. Aynıyız tansiyonum yüksek yüksek geziyorum artık 😂 öyle böyle büyüyecekler işte canları sağolsun.. ama muhtemelen diştir. Benim bebeğimde belli yani diş kontrol et belki diş geliyordur. Yılmak yok güçlüyüz biz geçecek bu günler 🤲🏻🥰💋🤍