YamanAli oğlum için de aynısını demişlerdi 20 aylık suan. Fark edildiğinde 1 yaşındaydı, sık sık hasta oluyordu.Gece uykusu cok sıkıntıydı nefes alamadığı için sürekli uyanıyordu. En son Bir alerji uzmanına götürdük alerji testi yapıldı. Alerji yapan unsurlara cok dikkat ettik, üstüne örttüğümüz battaniyeye alerjisi varmış kuzumun sürekli tıkanıyordu. her akşam yatmadan 1 cay kaşığı zyrtec surup içiyor sabahları da flixonase diye bir burun spreyi sıkıyoruz burnuna. Sıkıntısız ilerliyor suan. 2 yasına kadar idare edeceğiz sonrasında ameliyat derlerse yine yaptırırız herhalde cok büyük bir ameliyat değilmiş sonrasında cocugun gelişimi falan baya ilerliyormuş diye duyuyorum cevreden.