Merhaba hanımlar
84 gün önce sezeryan doğum yaptım. Lohusalığım bittikten 1 hafta sonra aynı adet kanaması gibi koyu kırmızı damla damla kan geldi hem ilk gün gelmesi gereken kadar çok değildi hem de sadece 2 gün sürdü. Ben adet olduğumu düşündüm. ama 1 ayı geçti şimdi tekrardan olmam gerekiyordu olmadım. Acaba o gelen hâla lohusalık kanımıydı? Yoksa adet kanaması mıydı? Bu tarz başına gelen var mı?