Merhaba sevgili anneler bebeğime 4 aylıkken kan yoluyla alerji testi yapıldı inek sütüne ve domatese alerjisi oldugu ortaya cikti yaklasik 2 aydir süt ürünlerini,dana etini ve domatesi kestigim halde yüzündeki kirmizi döküntüler ve kakada mukus devam ediyor kan testi yeterince güvenilir degil midir veya alerji yapan farkli bir besin daha olabilir mi?basina benzer bir durum gelen anneler varsa yorumlarinizi bekliyorum.