Merhaba anneler ek gıdaya geceli 1 ay oldu ve yarımlar halimde gidiyorum ama herşeyi 3 gün kuralıyla veriyorum gecen kabak verdim kabak vermeden öncede boynu yattığı kısım pütür pütür kızarmıştı kabağı kestim hala aynı yoğurt veriyorum her gün onu kestim hala aynı bi bakıyorum sönmüş gibi bi bakıyorum kızarıkve su an bütün boynu olduğu birleşitiği kısımda var doktora randevu aldım götürecem ama alerji mi pişik mi bilmiyorum şaşırdım kaldım