Lulemom bikaç kez oglum da ufakken kabız olmuştu, asit oranı düşük zeytinyağları oluyor bebekler için, ondan vermiştim. Zeytinyağı hakiki olursa sıkıntı yok, verilebilir 1 çay kaşığı. Kabızlık sıkıntısından iyidir. Tabi alışkanlık haline getirmemek lazım