Gtmz benim oglum 3 aydan sonra mama ile beslendi ayrıca uykuyu dogdu dogalı cok seven bir bebekti o yüzden ne gece ne gündüz hiç bir zaman sıkıntı yasamadık 12 aylıkken gece beslenmesinş kesti kendi icmek istemedi ve bida uyanamadı 14 aylıkken de kendi uyumaya basladı 19 aylık emzik ve uyku arkadasını vermem yetiyor uyku saatini anlayıp sagda solda kesin mayısıyo 😂😂😂size tek tavsiyem cok fazla kendinizi yormadan gece beslenmesini kesmeniz yoksa bu uyuyup uyanmalar bitmez sabırlı olursanız 1 haftada basırırsınız ilk 3 gün cok zor olur aglamalar uyku acılıp oyun oynama oturma TV izleme herşey olur uykuya sizde veda etcekseniz o dönem ve eger sabır ederseniz 1 hafta uykusuz kalıp ondan sonra devamlı uyursunuz 😂😂