gzmarc Merhaba arkadaşlar epilator alacağım elimdekini 10yildir kullaniyordum nerdeyse braun ilk çıkanlardan o derece şimdi bozuldu ama memnun olduğunuz 500 tl yi geçmeyecek bir ürün önerir misiniz memnun kaldığınız var ise
gzmarc Nesizade wizinkide eski tiptir o zaman galiba bende Braun alacağım ama hangi modelini alsam diye düşünüyorum