Çok isterim Arapça ögrenmeyi okuduğum sureleri öğrenmeyi hp hayalimdi hep derdim çocuklar buyusunde gidim kursa bu arada 3 ve 8 aylık bebeğim var
İstegram uzerinde kayd oldum bir hocaya aylık 70 3 ay 200 acaba boyle yapıpta ögrenen varmı ocakta inşallah başlayacam