Burculiceee ama benim tirnagim bayağı ilerledi parmağım mosmor neredeyse parmagimdan olucam diye korkuyorum etler çıkmış heryerinden anlicagimoz bir parmak daha olmuş iltihaplı bide iki tane antibiyotik kullanıyorum krem ve batıkon kullanıyorum hızlı geçmesi için pazartesi amaliyat olucam yani başka çarem yok çok kotu çünkü telle falan duzelcek gibi değil 😓 doktorlar bile gören acıdı çok kotu olmuş dedi doktor o etleri kessek parmak diye bişey kalmaz dedi 😓😓