ilkgozagrimm ya aslında çok önemli değil ama arada aynada falan bakınca biraz sinir oluyorum. Estetik dikiş yapıştırma vesaire deniliyor, insan da hiç iz kalmayacak sanıyor. Keloid falan diyorlar bi ara burada okumuştum acaba öyle mi oldu diye de fikir almak istedim.