Kızlar ekmek kızartma makinesi kullanan varmı hangi markadan memnunsunuz ve her eve şart mı ne gibi özellikleri var yağ mı koyuluyor ben normal fırında ekmeği gevrek haline geldiğinde kıtır kıtır oluyor çocuklarım öyle seviyor kararsız kaldım alıp almamakta ?