Merhaba yaklaşık 6 aylık kızım var. Hamileliğimin başından beri evden çıkmadım desem yalan olmaz. Bu zamana kadar idare ettim ama bugün pozitif sonuç aldım. Aşı henüz olmamıştım. Hafif ateş şiddetli vücut ağrısı ile geçiriyorum. Emziriyorum bu arada. Önerilerinize çok ihtiyacım var. Evde bebek olunca moral olarak çöktüm.