Hamileliğimin 8. Ayında iki göğsümde de damar şeklinde kızarıklıklar oluştu ve yoğun bir şekilde kaşıntım oluyordu şu an Doğum yapalı 3 ay oldu hala tam olarak geçmiş değil kızarıklığın bir miktar rengi açıldı daha pembemsi oldu kaşıntı da da yine bir miktar azalma var fakat tam olarak geçmiş değil kesinlikle sutyen kullanamıyorum o zaman daha da kaşınıyor sizlerde de oldu mu normal midir