Arkadaşlar 8 aylık oğlum var bugun 2 saat kadar fln uyudu ikindiden sonra uyanınca ağzında kötü bi koku vardı acaba acıktı ondan mı dedim önce mama içti sonra çorba fln içirdim yaptırırken tekrar mama içti kokladım hafiften vardı bu normal mi bazen ağzı açık yatıyor acaba ondan mı bebeği 8 aylık olanlar böyle bşy yaşıyor musunuz