Öncelikle gözün aydın zorlu süreç ama cok güzel. Sonunda yolunu gözledigin geliyor allahım kimseye yaşatmasın bütün bebeklere saglık versin. Cok küçüktü dokunmaya kıyamazdım korkardım geldiğinde. 1 gün daha gecsin daha iyi olacak 1 hafta gecsin daha iyi derken 3 ayı geride bıraktık biz. Cok şükür Allahıma. Sık sık emzir kilo alması cok önemli. Anne sütü vermeye bak mümkünse. Evden dışarı cıkma ve kimseyi kabul etme. Üzerini penye ama kalın giydir zayıf olduklarından çabuk üşürler. Bezini sık degiştir aman ha pişik olmasın altını her actıgında pişik kremi sür azda olsa. Ve her gün dua et onun için. 🥰