Tprkcm hayır bebeğin mizacı öyle. Her istediğinde kucağıma alıyorum, emziriyorum, elimde ne varsa bırakıp onunla ilgileniyorum, ne zaman nasıl isterse öyle yapıyorum. Genel olarak çok mutlu bi bebek. Kendi kendine oyalanır, oynar, dışarıya çıkarız huysuzlanmaz, bebek arabasını sever 🤷🏻♀️ 5 aylık