YusufAlimm Arkadaşlar. Bebeğim 50 günlük. Göbeği 1 haftadır böyle oldu. Telaşlıyım. Düzelmez mi acaba ilerde. Böyle mi kalacak acaba. Sizde oldu mu hiç böyle https://hizliresim.com/00VMNW
Brcstndg YusufAlimm göbek fıtığına benziyo muhakkak doktorunuza gösterin. Eğer göbek fıtığı ise zamanla düzeliyor. Bizim de geldi başımıza doktor çok ağlatmamaya çalışım demişti. 1 aya normalde dönmüştü. Muhakkak doktoru görsün.
tugceaksu_ Bizim de böyle oldu 5 günlükken sarılıktan dolayı hastaneye gittik ışık tedavisi için aldılar o ara aglamaktan olmuş hemşire öyle söyledi ama zamanla geçti şuan 2.5 aylık 2 ay olmadan düzeldi sanırım
PnrTurK Brcstndg evet benim abim de olmuş bebekken annem hep derki ağlamaktan oldu 40 o çıkana kadar hiç susmadan ağlamışta arkadaş kan bile geliyormuş onun bencede postun sahibi arkadaşım arkadaşı dinle götür hemen Dr a geçmiş olsun 💓
Yuliya1219 YusufAlimm gobek fitigi bizimde olmustu cok buyuk degilse kendiliginden geciyo bizim gecmisti. Buyukse doktora gostermekte fayda var.
Elfzmr YusufAlimm o göbek fıtığı benim bebeğimdede vardı doktor geçer demişti rahatsız etmediği sürece sıkıntı demişti bizimkisi kendiliğinden geçti kilo aldıkça