Kızlar merhaba, bebeğim 2 buçuk aylık, en baştan beri sütüm yetmediği için (sütümün yetmediğini doktorumuz söylemişti. Bir göğüsünden emerken diğernden süt gelmiyorsa sütün yetmiyor dedi) meme+mama gidiyoruz. En son iki ay kontrolünde doktor önce emzir sonra en az 90 ml mama ver dedi. Ancak ne yazııkki mümkün değil 90 ml mama içmiyor. Yaklaşık 4 saatte bir mama veriyorum ve bu aralıkta bir defa falanda emziriyorum. Mamayı verince öğürmeye başlıyor ve genelde sonunda kusuyor.
bu ayda olan bebeklerinizi siz nasıl besliyorsunuz? Komşumun kızı bu ayda 4 saatte 120 ml mama içiyordu🙄Gerçekten kafamı çok takıyorum beslenme saati gelecek diye tedirgin oluyorum. En az bir saat uğraştırıyor beni