Burdan bi arkadaşın tavsiyesiyle kullanmaya başladım çokda iyi geldi gaz sorunumuzu ortadan kaldırdı diyebilirim ama verdiğim zaman kızım boğuşacak gibi oluyor gözleri sulanıyo yutkunamıyo. Normalde enjektörle veriliyo ondan olabilir diye düşündüm kaşıkla verdim yine aynısı oldu en son biberonla verdim ama ondada bi kaşıkcık şey yarısı biberonda kalıyo. Sizdede oluyor mu aynısı ne yapmalıyım. Vermediğim zamanda çok gazı oluyor