İyi geceler arkadaşlar benim bebeğim süt ve yumurta alerjisi var 9 ay aşimizi araştırma Hastanesi’nde olduk yanj i söylemek istediğim şey alerjik bebekler aşılarını hastane ve doktor gözetiminde olması gerekiyormuş bize bunu takipli doktorumuz söyledi biraz geç öğrendiğimiz için bugün çok uğraştım yani alerji doktorumuz bize hiçbir şekilde bu tür bilgi vermedi çocuk doktoruna gitmesek bilmeden sağlık ocağında yaptıracağız çok şükür bebeğime asi sıkıntı yaratmadı ama başka bir bebek aşıdan sonra fenalaştı 15 dk içinde erken mudale edilmiş oldu. Çok şükür bebek kendinden geçti elini kolunu koy verdi eğer sağlık ocağında yaptırsaydi hastaneye gitmiş olsaydı belki bazı şeyler için geç kalınmış olacaktı Allah korusun bilgilendirmek istedim