Asrinbaby benim kızımda 1 buçuk aylık.3600 doğdu en son birinci ayında doktora gittik 4500 olmuştu.Benim sütüm 30cc anca çıkıyo.İki satte bir 60cc mama yiyo tabi beni emdikten sonra.Doymuyosa ağlamaya devam ediyo zaten 30luk daha yapıyorum.Doktorum üç saatte bir 90cc ver demişti ama üç saat aç kalamıyo.