Afrodit Kızlar merhabaa 🌸 Ne zaman tekrardan koku almaya başladınız acaba artık psikolojikmen nefes alamıyor gibi hissediyorum. 😭
Elmass42 Afrodit virüsü atlattıktan 1 hafta sonra az birşey gelmeye başladı 2. Haftada tam anlamıyla geldi
Afrodit lanadelmiyav ben ilk iki gün kemiklerim ve baş ağrım oldu grip gibiydim sonra biranda koku gitti tat olarak şeker tuz ekşi anlıyorum ama gözümü kapatsam ne yediğimi bilmem yani lezzet yok 4 gün filan olcak tabi ama gözümde büyüdü resmen🙈
lanadelmiyav Afrodit gerçekten çok berbat bir şey. Ben hayattan zevk alamaz hale gelmiştim. Bol bol koku egzersizi yapın, geçmiş olsun🌸
Sngl1223 Afrodit benim bir ay sonra yavaş yavaş geldi hala net alamıyorum malesef hele tat yok tatlı tuzlu ekşi acı bi bunları biliyorum ama tuhaf geliyor et yumurta tarzı şeyleri bozukmuş gibi algılıyorum
Sngl1223 Afrodit valla canım kemik ağrılarım baş dönmem iştahsızlık hepsi vardı kötüydü ya halsizlik fenaydı tat koku iki gün sonra hemen gitti burun doluymuş gibi hissediyorsun zaten
Grace22 Afrodit benimde 10 gün sonra geldi ama eskisi gibi koku alamıyorum eskiden ufacık biseyin kokusunu alırsım şimdi hiç öyle değil 😕
Ozgdfn Afrodit Benim test yaptığım günden üç dört gün sonra geldi koku ve tat. Geçmiş olsun bizde şuan covidiz 🥺