Iscan Mamayı yaptım bi 30-40 dk bekledi dilarıda içmedi bebeğim sonra dolaba koydum ısıtıp versem olur mu
Bebegimm1 Iscan vermeyin mamalar tekrar isitilmaz dolaba koymayin taze yapip verin en fazla 1 saat icinde veriyordum fakat ben 1 saati beklemeden dokup yenisini yapiyorum
Purpura26 Iscan Sakın verme dök. Mama ısıtılmaz,bekleyen mama verilmez. Çocuğa bir zararı olur allah korusun. Eczanelerde bir sürü mama var. Hiç mi birini bulamadın?
Ozge5555 Iscan bn icmeyince dolaba koyuyorum kalani sonra üstüne tekrar ekliorm bazen ck az kalirsa biberonda döküyorum suana kdr heran gibi bise yasamadik 🤷♀️
Iscan Bebegimm1 normalde bende öyle yapıyorum ama bir defalık mama kaldı emziriyorum da eczanede de bulamadım sabaha kadar baklm Allah buyuk😂